søndag 28. februar 2010

Så kom natten..

Jeg er et utpreget nattmenneske... det er ingen tvil om den saken. Og i kveld er det siste natten før skole og alt det vanlige kjøret begynner, så jeg nyter hvert minutt før jeg MÅ til sengs.
Når man sitter sånn i et nattstille hus med en vovse på hver side er livet riktig godt.
Tirsdag skal jeg og Balto tilbake på kurs. Vi har begynt på kurs til bronsjemerket, og foreløpig synes jeg han er superflink. Han lærer kjapt, men jeg er nok litt treigere. Det å være konsekvent er det jeg pugger på... med blandet resultat.
Men det SKAL jeg bli god på! I alle fall gleder jeg meg til å se alle som er der igjen, for det er noe i det moren min sa til meg da jeg vokste opp: Liker de dyr, så er det stort sett gode mennesker :-)

2 kommentarer:

  1. Jøss! så flink du er til å oppdatere bloggen :-)))) Dette kommer til å bli moro å følge med på :-) Lykke til på kurset, har en mistanke om at dere er kjempeflinke begge to. Vi har aldri kommet lenger enn til å gjennomføre valpekurset...

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth og Balto,
    Så artig at dere har fått en blogg, moro å følge med på hvordan Balto utvikler seg. Han ser veldig fin ut :-).

    Hilsen Kero & Nina

    SvarSlett