torsdag 29. april 2010

Vi går i tog :-)

Neida, vi øver ikke til 1 mai. Vi har husvask i dag. Og som kjent, Finske Lapphunder liker å være der det skjer, så jeg flyr først med vaskefilla, og Emmi og Balto følger med. Hver gang jeg snur meg og titter på gjengen bak, går haler og rumper berserk. Er det rart man blir tussete etter disse dyra? :-)
Ensom er man dog ikke, selv om Tovemor er på skolen og Cato er tre dager av gårde på årsmøte i Sjømanns forbundet.
Her har dagene vært hektiske. Nå er det på tampen før hussalget av mammas hus, og det er papirmølle det!!! Det er greit nok når man selger sitt eget, men når man skal gjøre det på foreldrenes vegne blir det litt ekstra papirer, og jeg er redd for å gjøre noe feil.
Kiropraktoren er nå en meget høyt elsket mann. Behandlingene er ikke gode og tårene spretter, men etterpå er det helt nydelig :-) Jeg er langt fra ferdig med behandlinger, men det er fremgang for hver gang. Jeg kan kjøre bil uten større problemer igjen, og i går begynte jeg med turgåing med begge hundene igjen. Det har vært helt umulig ganske lenge nå.
Så.. da kom energien til husvask og sånne trivielle greier tilbake.

Så har jeg en liten anbefaling. Hvis man liker duppeditter og sånt. En venninne av meg var akkurat "over there" på bryllupsreise, og de kjøpte med seg en Ipad til meg. Jeg hadde en Iphone fra før, og for meg er det den beste mobilen noen sinne. Men Ipad'en... Jeg finner ikke helt ordene for å beskrive hvor flott, nyttig og morsom jeg synes den er :-)

3 kommentarer:

  1. Vær forskiktig da. Du trenger ikke å gjøre alt på en dag. Skal ikke være sånn snusfornuftig.
    Er helt enig med deg at disse lapphundene er noe for seg!!
    Ha en fin 1 mai helg!!

    SvarSlett
  2. Du verden å sprek du er blitt. Så deilig når kroppen funker som den skal. :)

    Nå er vi to som kommer fra Larvik på kurs i Sandefjord på onsdag. Det skal bli spennende. Tipper Charlie kommer til å bjeffe seg hes bare for å komme ut av bilen.

    SvarSlett
  3. Jeg skal nok være forsiktig, jeg har gått på noen smeller siden det brakte løs i nakken. Så klok av skade tar jeg det pent med venstre siden. Ikke like lett bestandig som skjevhendt men det går :-)
    Tenker Charliegutten kommer til å stooorkose seg, bedre sosialiseringstrening finnes ikke. Jeg hopper på neste kurs, for da regner jeg med at jeg er skikkelig i slag igjen. Jeg har ikke noen svære ambisjoner med disse kursene, men dæresken så morro det er :-)

    SvarSlett