onsdag 12. mai 2010

Livsstilsendringer..

Her i huset har damene virkelig satt i gang med å finne vårformen, så nå er ikke huset bare fylt av alle hundelydene. Neida, her rumler det i to mager mer eller mindre dagen lang, pluss en god del stønning pga kronisk støle armer, rumper og bein.
De siste månedene med vondter satte en skikkelig støkk i meg, og jeg bestemte meg for at nok får være nok. Sunn mat og trening MÅ jo ha en virkning. Og det har det! Jeg er mye bedre i all ledd nå, selv om jeg er støl.
Og det beste av alt: Tove og jeg gjør det sammen. Hun har gått fra å være en megalat tenåring til en liten treningsnarkoman på litt over en måned..
Og selv om jeg erter henne med at hun har visse østblokklands-trener-tendeneser så er jeg superstolt av henne. Cola'n har blitt byttet ut med vann, og hun formelig stråler om dagen.
I dag da hun svinset av gårde på skolen, stod jeg å så etter henne og tenkte: Der skal du se, den nakkeskaden har gjort underverker for både den ene og andre her i familien.... :-)

Hver helg har vi en dag hvor vi kjøper noe vi har fyst litt på, og forrige helg var det Tom&Jerry isen på Meny som stod på vår ønskeliste. Den er fankern så dyr, men den er såååå god. Etter at den var vel fortært fant EMMi ut at boksen duftet helt forførende... Hun så IKKE smart ut, men det var absolutt vel verdt spalteplass i bloggen :-)

2 kommentarer:

  1. Flinke dere er!
    Bra bilde av Emmi, hun koser seg med rester.

    SvarSlett
  2. Emmi med snuten ned i boksen - kjempesøt! Så flinke dere er som trener!

    SvarSlett