lørdag 15. mai 2010

Sydentur :-) Og gratulerer med morgendagen!

Vi skal snart til syden alle sammen... og alle gleder seg.  Jeg har bare noen reservasjoner...Jeg har bestilt plass for hundene på Re dyrehotell og de får det sikket kjempefint. Men jeg er litt engstelig allikevel. Stakkars hun som driver det... Hun har fått millange mail om hvordan hundene mine liker å ha det.. og jeg kan da se at det er en viss sammenligning mellom hundeholdet mitt og på disse luxusdamene i LA som er på TV. Jeg bærer dem ikke rundt og har bursdagselskap altså (Æsj, jeg bærer Balto litt, men det er på gøy), men de er absolutt fullverdig medlemmer her.
Cato sier støtt og stadig : Herre Gud Elisabeth, det er hunder altså!!! Det er greit det, men det er MINE HUNDER!!! (Og de har aldri vært borte hjemmefra )
Det er aberet med hundehold, man blir en smule låst.

I morgen begynner dagen med knall og pang her, og jeg håper Balto gjør som i fjor. Emmi er ikke akkurat skuddsikker.... Hun er nærmere skuddhysterisk.. men 17 mai i fjor roet godgutten min henne ned så fint altså, og det samme var det nyttårsaften. Litt ørevask på den damen så er hun helt stabil.
Ønsker dere alle en super nasjonaldag, både to og firebente :-)

3 kommentarer:

  1. Så deilig å reise til syden nå. Varmen har jo uteblitt her. Da må du prøve og kose deg. Du skal se hundene har det veldig bra når du kommer hjem igjen.

    Hjemme her der det stille 17. mai. Så Charlie merker ikke så mye til den. Heldigvis!!!!! Han er ikke glad nyttårsaften. Det er en fryktelig dag for oss.

    Ha en fin helg og 17. mai. :))))

    SvarSlett
  2. Ha en flott 17. mai! Den der smellinga kan ikke Emma heller fordra, men det pleier ikke smelle her 17. mai, så vi satser på en fredelig dag for hundenes del! God tur til varmere strøk, og lykke til med pensjonaferien til de firbeinte!

    SvarSlett
  3. Re dyrehotell kan vi anbefale 100%. Vi hadde Frost der i fem dager i april og jeg skal innrømme at det satt langt inne og levere han fra meg, men han storkoste seg der og bar ikke noe preg av å ha vært borte fra oss - tror det var verre for oss enn han :)

    God ferie!

    SvarSlett